L i n n e a

linnea , jag läste din blogg. du är verkigen inte dej själv. jag va de absolut hela tiden. jag kan prata och skratta med dej iaf även fast vi får låta de ta tid. men eftersom du står mej närmast så kan jag fortfarande vara mogen och ha kul med dej.
du var inte dej själv alls, och du pratade ingenting med mej , om de var ngn som sa ngt så va de robin. du bara kollade på mej och brydde dej inte alls. jag fattar inte hur du kunde . du hade inte tyckt de vart kul om jag hade gjort så mot dej men jag vet att jag inte alls skulle ha gjort så som du gjorde.
du gjorde mej jävligt besviken linnea , de här trodde jag inte skulle hända. jag svarar bara på ditt blogginlägg och du har helt rätt i det , absolut, och jag vet att jag har de här oxå. men jag orkar inte mer , de ända jag vill är att du ska vara dej själv. vara som innan robin inte fanns,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0