trött!

helluw :D
idag vaknade jag cirka nio , råkade vecka mikka med mitt "snörvel" XD , de va definitivt inte meningen men så blev d iaf. vi steg upp efter ett tag och sen gick vi ner och åt frukost. hunden irriterar mej , den är jätte läskig faktiskt så de va lte småläskigt att vara nere där hunden va , men trots de så åt vi frukost iaf .. mikkas pappa kom och hämtade oss lite senare och vi åkte hem till mikka.
hemma hos mikka så såg v film och typ sov.. verkligen skit trötta var vi!
sen hämtade mamma mej och vi åkte in till stan och handlade lite . vilket egentligen var skit tråkigt. när vi kom hem blev de fika , ! ♥ de blev choklad muffins ^^
nu lyssnar jaag på lite j-pop , ska kanske snart äta lite och se lite film med sara och takumi! ^^

bai-bai ! ♥


Kommentarer
Postat av: Lia-Chasmine ur lovver XD

haha, du skulle ha skrattat som fan åt mig om du visste vad jag gjorde i måndags! jag skulle hem med 62an men jag råkade ta 61ist, och insåg inte mitt misstag förän jag var ute i stenkyrka så jag ba Stop!!!! jag ska fan av!!!! så fick jag stå och vänta i stenkyrka på nästa buss in till stan för att kunna ta kvart i fyran hem... fyfan vad jag kände mig dum då (A) <3

2009-08-23 @ 00:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0