torsdag ,

konnichiwa!
idag har de varit skolan .. inget jobbigt ämne idag .de ända jobbifa är bara att en fortfarande taffsar på mej ! -.- haha XD nääe..men aa..
var med mikka och linnea idag igen  , skit kul men jag åkte juh hem tidigt. men ändå den tiden vi va var de kul :D.
såg project runway när jag kom hem , och sen kom mina kusiner och typ så .. och imorrn och hela helgen kommer jag att vara borta , tyvärr!!!!  imorrn har jag idrott :( de suger verkligen . faaan!!!!!!!!!!!

snart tänkte jag se superhero movie vilket fick mej att tänka på superhero märket!
jag älskar verkligen superhero märket. själv har jag ett glittrigt sånt på en av mina väskor :P




sen när jag kollade runt lite så hittade jag även hello kitty supergirl! , so cute! ♥
jag gillar hello kitty så var bara tvungen att ta bilden :D



men visst , jg kan medge , hello kitty brukar vara sötare!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0