tisdag - onsdag

tisdag:
idag hade jag min första riktiga skoldag.. de va helt okej för att vara första dagen.nya böcker och höra lärarna prata. de var typ allt.
sen efter skolan så var jag på stan med mikka och lollo , tyvärr så skedde ett missförstånd så jag hamnade hemma hos linnea på kvällen.. vilket faktiskt ändå va kul!
spillde massa vatten över mej mer säger jag inte. och senare var de bara hem de gällde. när jag kom hem blev de lite teve och telefon! :D sen så la jag mej:p

onsdag ; idag!
idag började jag faktiskt tjugo i nio! härligt , sovmorgon för en gångs skull! vi började med ännu (biologi) och pratade om ögon och känsel grejer. inom en tid av 3 veckor (för att vara på den säkra sidan) så ska vi dissikera koögon! de är inget måste men jag vill definitvt se hur de ser ut och de är juh inte direkt en sak man gör varje dag XD.
sen minns jag inte riktigt vad vi hade resten av dagen men jag slöt.... ehhhm , de minns jag inte heller..
men hur som helst , idag efter skolan så hamnade jag hemma hos mikka med lollo och linnea. skit trevligt och de blev rapduell med linus  (ngn på mikkas msn)XD ! tyvärr så skulle jag redan hem innan vi avslutat rapduellen via msn , men ska be mikka skicka allt ist :D  nu är jag hemma och funderar fortfarande på att se en film , försöka göra min spanska läxa (men kmr inte alls ihåg ngnting sen åttan plus att jag inte har ngt att berätta om, jag har nästan inte gjort ngnting på sommarlovet) . smsade nyss med lite folk och snart blir de en bildredigering tror jag och sen en film :D
jag ska se "confessions of a shopaholic" - hoppas den är bra :D 
bai-bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0