ny

Dagens:
datum:hmm , 23 juli
dag: söndag
humör:uttråkad , ont i huvet , men ändå på bra humör. de är juh helg :D
kläder: ljusblå cheap monday jeans och en lila tröja
roligaste sak: den har nog inte varit ännu
tråkigaste sak: att min mobil inte funkar längre

ny design igen :D snart blir de nog en ny till :P tkr de är lite roligt ^^ fixade min syrras reseblogg idag , den blev faktiskt fin :D
var och handlade med familjen idag , eftersom vi glömde några grejor igår tror jag ^^ ,  tyvärr så tappade jag min mobil i affären och nu funkar den inte :( hela skärmen sitter lös. vet inte riktigt vad som händer nu, men jag ska prata med mami och papi om de och sen åka och kolla på mobiler.. dåligt att den sluta funka :(  hade heller int haft den sålänge :( men aja.



jag fikade nyss med familjen , farmor och farfar och två till som jag inte vet vilka de är. gick efter ett tag eftersom ja har ont i huvet, och visst de är inte bra att sitta vid datan då men iaf.  klockan är ganska mkt :O , kanske ska ta och se en film och ta en alvedon, kan inte sova ännu ..  
snart ska jag nog se film men innan dess ska jag sätta mej och göra lite bilder :)
bai-bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0