hemmakväll

hemmakväll med sara och takumi , såg nyss scary movie 3 . såå kul , skrattade väldigt mkt trots att jag redan sett den några gånger ^^  sen såg vi på tennis vilket jag faktiskt tyckte var spännande och roligt att titta på , tyvärr såg jag inte slutet eftersom jag gick på rockfest hos min granne som fyller år. takumi hängde inte med men jag och sara gick . mami och papi va där sen länge tillbaka . och vi kom in gratis. vår granne fyller år och de är hans band som spelar. ( han är gammal :O ) , fastän han spelade i bandet tkr jag på ngt sätt att han ändå påminner om dom i mora träsk , vilket inte alls passade in.'



nu gick jag hem eftersom jag inte är ett stort fan av rock och med en gnutta huvudvärk. den kommer nog nart gå över och snart är de nog läggdags faktiskt , är helt utmattad efter att börja skolan och att vara barnvakt. och jag måste juh ändå spara energi till nästa vecka!
juste , hjälpte min syrra med sin design på sin blogg (: även fast jag inte är så bra på att designa och sånt ännu så är de ändå roligare med en design än ngn som av dom designer som redan finns på bloggen som manbara kan välja! och självklart skulle den vara rosa :p nu kommer jag göra en design till. tycker att de är väldigt roligt och sen kanske jag lägger upp den , vi får se , vi får se. :D
bai-bai

Kommentarer
Postat av: Linnea

skulle du stannat kvar om de var mora träsk ?:P

2009-08-22 @ 23:25:41
URL: http://lanaaaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0