första dagen avklarad!

helluw :D
började skolan idag , började åtta ,och slöt halv två! usch! ville tyvärr inte tillbaka och har inte längtat alls de här året. tyvärr är klassen lika omogen och jobbig, men dom tycker väll samma sak om mej XD önskar mej en bra kalender. just nu ser jag en film på datan och knarkar lemonlime läsk och på lite choklad . yay :D
älskar att se film och nu har jag hittat en film till linnea :p så min lista går inte neråt. jag har hittat 104 filmer p internet som jag vill se och har skrivit upp allihopa, och eftersom film är ett av mina intressen så längtar jag alltid efter att se mera film och mera! så om ni har några bra förslag så kommentera gärna :D
efter min film så ska jag ta bort ngt konstigt program från min data som hela tiden stör min film och sen ska takumi låna datan . och förmodligen sätter jag mej vid datan igen! ><
för ngn dag sedan såg jg filmen "Wild Child" med Emma Roberts , jag gillade den filmen faktiskt , den var väldigt bra :D



se den ni oxå :D

Kommentarer
Postat av: Lia-chasmine uknow<3

aah, jag har oxå sett den! den är charmig på något sätt! guu, jag vill oxå se mkt film :)

2009-08-23 @ 00:13:34
Postat av: Lia-chasmine u know<3

aah, jag har oxå sett den! den är charmig på något sätt! guu, jag vill oxå se mkt film :)

2009-08-23 @ 00:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0