borta

hola
ida var de skola och vi slöt tidigt. pappa har faktiskt kolla på drulle försäkringen idag! men hur som helst. efter skolan gick ja på stan .. sen när mina kompisar åkte hem ringde jag pappa så kom han och hämta mej och sen kolla vi på mobiler på elgigatanten. skit dyrt! men vi får kolla mer sen och jag ska kolla lite mer på expert eftersom jag har glömt sen senaste gången jag kollade där. vilket egentligen bara va i början av veckan >< !
nu är jag hemma och packar , ska snart dra iväg långt ut på gotland för släktträff! tyvärr!
gillar min släkt men jag ville vara hemma och ta de lugnt de här helgen ;(
tänkte då bara skriva att jag nog inte kommer skriva på ett par dar då!!
pusssheeej bai-bai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0