barnvakt , fest

moshi-moshi !

idag var de skola och vi fick massa frågor om folk i klassen som man senare skulle bevisa , vilket va himla roligt! även fast jag faktiskt hatar lekar så var just de kul. jag klarade min galant och vann den leken! jag fick pennan i flaskan på 6 sekunder vilket var bra! vi tog sen klassfoto trots att de var våran andra dag i skolan! de böev hemskt , jag ler faktiskt på kortet och de ser ut som om jag blev tagen ur en skräckfilm . elr njaae , men de känns som de!  senare skulle vi vara med på peace märket som skålle plåtas nere i nordergravar. de tog lång tid men de var mysigt! hur mkt folk som helst som satt ner , (vi alla bildade ett peace märke tillsammans där vi satt) , de blev oxå live musik vilket var otroligt mysigt! sen var de då tillbaka till lekarna i skolan som vi inte var klara med. vi slöt efter de och lunchen var frivillig. jag åt lite iaf även fast skolmaten är väldigt äcklig.
senare på dagen gick jag, mikka och linnea på donken , sen kom lollo . jag pratade med mikka massor ! sen så bestämmde vi oss för att fördriva tiden lite så vi åkte fram och tillbaka med buss som tog lite mindre än en timme sammanlagt..
när vi sen kom in i stan igen kollade vi i affärer :D , trevligt ^^ . sen var de hem till mikkas moster och sitta barnvakt, de var faktiskt himla roligt , tyckte jag iaf . !  dagen blev helt klart lyckad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0